A Médiaunió Kuratóriuma a 2015-ben beérkező témajavaslatok közül választva úgy döntött, hogy a 2016-os év társadalmi kampányának témája a környezetvédelem. A "Nem nehéz..." elnevezésű kampány célja, hogy felhívja a fiatalok és szüleik figyelmét a környezettudatosság fontosságára, a felelősségvállalásra. Témája a megelőzés, tudatos fogyasztói magatartásra ösztönözve a fogyasztókat, a hulladékok mennyiségének csökkentése érdekében, valamint az újrahasznosítás és újrahasználat. E nemes ügyet - számos ismert médiapiaci szereplővel és szakmai szervezettel egyetemben - médiatámogatóként segítettük, feladatainkat pro bono láttuk el. További információk a kampányról ezen a linken, valamint a nemnehez.hu címen.
Alkalmazott Cikk alapú hirdetési kategóriák:
- Szponzorált cikk (forrás: Emerald)
- Egyedileg megírt szponzorált cikk
