Hirdetési típusok
A Zöldunió a tartalommarketingre, így a cikk alapú hirdetési megoldásokra, valamint az értékes banner zónák időalapon történő hasznosítására helyezi a fókuszt.
A Zöldunió a tartalommarketingre, így a cikk alapú hirdetési megoldásokra, valamint az értékes banner zónák időalapon történő hasznosítására helyezi a fókuszt.
Szöveges hirdetési tartalomra (cikk) vonatkozó általános paraméterek:
Ügyfél által biztosított írás, amelyet a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok tesznek közzé webhelyeiken.
Ügyfél által biztosított adatokon és információkon alapuló egyedi írás, amelyet a Zöldunió iroda készít el, majd az Ügyfél jóváhagyását követően küld meg a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok szerkesztőségei számára (közzététel Szponzorált cikként).
Ügyfél által biztosított adatokon és információkon alapuló egyedi írás, amelyet a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok szerkesztőségei írnak meg és tesznek közzé webhelyeiken.
Interjú, melyet a Zöldunió iroda készít az Ügyféllel. Az interjúcikk megjelenik a zoldunio.hu-n, valamint a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok webhelyein (közzététel Szponzorált cikként).
"Forrás írás" vagy "Egyedileg megírt szponzorált cikk" írásból előállított közlemény (ESK), amelyet a Zöldunió iroda készít el és tesz közzé az MTI OTS szolgáltatáson belül. A közlemény - opcionálisan - kiküldésre kerül a Zöldunió országos sajtólistájára is.
A Zöldunió médiaportfóliótagjait eleve a zölden gondolkodók, a környezettudatosságra nyitott olvasók követik a Facebookon is, ezért a cikktartalmak elérései felveszik a versenyt a széles témákat lefedő “mainstream” médiumokkal, mégha azok a tartalomszolgáltatók jóval több követővel is rendelkeznek. A Zöldunió médiaportfóliótagok elsődleges “márka” Facebook oldalain posztolásra kerülnek a cikk alapú tartalmak, a Zöldunió zöld szemléletformáló és edukációs tevékenységének részeként. A Zöldunió médiaportfóliótagok mindegyike jelen van a Facebook-on, egyes márkák további közösségi hálózatoknak is aktív tagjai (pl. Twitter, LinkedIn, GooglePlus).
A Zöldunió olyan értékes hirdetési zónák kizárólagos és hosszú távú hasznosítását végzi, melyek a kezelt webhelyek minden cikkoldalán egységesen megtalálhatóak, maximálva így a hirdetések konverzióját.
Hely: Legfelső hirdetési zóna (webhelytől függően logó mellett vagy alatt). Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).
Méret (pixel): 728 x 90
Hely: Célzott cikkoldali megjelenés (a webhely minden cikkében) - opcionálisan, brandtől függően - több féle hirdetési zónában (Cikk felett / Cikk címe alatt / Cikktartalmon belül (a kenyérszöveg első vagy második harmadában) / Cikk szövege alatt)
Méret (pixel): 468x60
Hely: Jobb oldali sávban - opcionálisan, webhelytől függően - sorrendben az első vagy második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (brandtől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).
Méret (pixel): 336x280
Hely: Jobb oldali sávban - opcionálisan, webhelytől függően - sorrendben az első vagy második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (brandtől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).
Méret (pixel): 300x250
Hely: Jobb oldali sávban legfelső, sorrendben az első hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).
Méret (pixel): 250 x 250
Hely: Jobb oldali sávban, sorrendben a második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).
Méret (pixel): 250 x 250
Hely: Jobb oldali sávban legfelső, sorrendben az első hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).
Méret (pixel): 300 x 60
Hírlevelekre vonatkozó általános paraméterek:
Eredeti sajtóközlemény (ESK) megjelenítése az adott hírlevélben.
A portfóliótagonként változó, webhely-specifikus hirdetési lehetőségek bemutatását (pl. rovatszponzorációs box, RSS box, link box) a zöldunió egyedi ajánlatadásához köti.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now