Zöldunió

A zöldunió - médiaportfóliójára jellemző tartalomfogyasztói szokások figyelembevételével - a szöveges hirdetési megoldásokra (cikkek), valamint az értékes hirdetési zónák (bannerek) hosszú távú hasznosítására helyezi a fókuszt.

Cikk alapú hirdetési megoldások

A zöldunió - idomulva az online hirdetési piac átalakulásához (Google preferálta tartalommarketing, a közösségi média -elsősorban Facebook- erősődő terelőhatása és dominanciája) a cikk alapú hirdetési lehetőségekre fókuszál.

Szöveges hirdetési tartalomra (cikk) vonatkozó általános paraméterek:

  • Az adott webhelyek legrelevánsabb rovataiban jelenik meg.
  • Tartalmaz képet, opcionálisan linkeket, beágyazott videókat, pl. youtube, vimeo (a beágyazott, illetve kapcsolt tartalmak maximális számát lásd az adott hirdetési  típus megnevezésénél).
  • Közzététele folyamatos, a cikk utólagosan sem kerül törlésre, kizárólag hirdetői vagy médiakezelői visszavonás esetében.
  • Közzététele tartalmazza - díjmentesen - az adott webhelyek közösségi média oldalain (elsősorban Facebook-on) történő posztolását.
  • "Egyedileg megírt szponzorált cikk" és "Forrás írás" kategóriák esetében ügyféloldali - és igény esetén - szakértői ellenőrzésre kerül sor.

Szponzorált cikk

Ügyfél által biztosított írás, amelyet a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok tesznek közzé webhelyeiken.

  • Karakterhossz (szóközökkel): 4.000-ig
  • Képek száma: 3
  • Linkek száma: 3
  • Beágyazott videók száma: 1

Forrás írás

Ügyfél által biztosított adatokon és információkon alapuló egyedi írás, amelyet a Zöldunió iroda készít el, majd az Ügyfél jóváhagyását követően küld meg a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok szerkesztőségei számára (közzététel Szponzorált cikként).

  • Karakterhossz (szóközökkel): 2.500 és 3.500 között
  • Képek száma: 6
  • Linkek száma: 3
  • Beágyazott videók száma: 1

Egyedileg megírt szponzorált cikk

Ügyfél által biztosított adatokon és információkon alapuló egyedi írás, amelyet a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok szerkesztőségei írnak meg és tesznek közzé webhelyeiken.

  • Karakterhossz (szóközökkel): 2.500 és 3.500 között
  • Képek száma: 6
  • Linkek száma: 3
  • Beágyazott videók száma: 1

Interjúírás

Interjú, melyet a Zöldunió iroda készít az Ügyféllel. Az interjúcikk megjelenik a zoldunio.hu-n, valamint a kampányban résztvevő médiaportfóliótagok webhelyein (közzététel Szponzorált cikként).

  • Karakterhossz (szóközökkel): 3.000 és 4.000 között; nagyinterjú esetén maximálisan 9.000 karakter
  • Képek száma: 6
  • Linkek száma: 3
  • Beágyazott videók száma: 1

MTI közlemény

"Forrás írás" vagy "Egyedileg megírt szponzorált cikk" írásból előállított közlemény (ESK), amelyet a Zöldunió iroda készít el és tesz közzé az MTI OTS szolgáltatáson belül. A közlemény - opcionálisan - kiküldésre kerül a Zöldunió országos sajtólistájára is.

  • Karakterhossz (szóközökkel): 2.500 karakterig (javasolt 2.000 karakter)
  • Linkek száma: 2
Közösségi média optimalizáls (SMO)

A Zöldunió médiaportfóliótagjait eleve a zölden gondolkodók, a környezettudatosságra nyitott olvasók követik a Facebookon is, ezért a cikktartalmak elérései felveszik a versenyt a széles témákat lefedő “mainstream” médiumokkal, mégha azok a tartalomszolgáltatók jóval több követővel is rendelkeznek. A Zöldunió médiaportfóliótagok elsődleges “márka” Facebook oldalain posztolásra kerülnek a cikk alapú tartalmak, a Zöldunió zöld szemléletformáló és edukációs tevékenységének részeként. A Zöldunió médiaportfóliótagok mindegyike jelen van a Facebook-on, egyes márkák további közösségi hálózatoknak is aktív tagjai (pl. Twitter, LinkedIn, GooglePlus).

Facebook kampányok

A Zöldunió - igény szerinti módokon - a Facebook által rendelkezésre bocsátott fizetett hirdetési lehetőségeket is alkalmazza kampányaiban (kampány tervezése és koordinációja, kampány lebonyolítása)

Banner alapú hirdetési megoldások

A zöldunió elsősorban olyan értékes hirdetési zónák kizárólagos és hosszú távú hasznosítását végzi, melyek a kezelt webhelyek minden cikkoldalán egységesen megtalálhatóak, maximálva így a hirdetések konverzióját.

  • Webhelytől függően a hirdetési zónák címlapon és további aloldakon is megtalálhatóak, így opcionálisan rovat- és egyéb kategóriaoldalakon.
  • A zónák hirdetési felületei szabványos méretűek, megfelelve az Advertising Bureau (IAB) ajánlásának.
  • A befogadott kreatívok képi (jpg), animált gif, illetve html5 típusúak (a flash kompatibilitási, valamint biztonsági okokból nem támogatott a zöldunió részéről).
  • A megjelenések időalapúak (fix, havi), a minimum hirdetési intervallum 1 naptári hónap.
  • A hirdetések 1280 p. szélességű “desktop” és annak megfeleltethető “táblagép” képernyő felbontások eseteire vonatkoznak. A mobilfelbontásokon történő megjelenítések webhelyenként változóak (többek közt a reszponzív működés függvényében is).
  • Az alkalmazott hirdetési típusok kapcsán részletesebb információk (médiaportfóliótag, zóna) ajánlatkérés esetén.

Leaderboard

Hely:  Legfelső hirdetési zóna (webhelytől függően logó mellett vagy alatt). Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).

Méret (pixel): 728 x 90

Full banner

Hely: Célzott cikkoldali megjelenés (a webhely minden cikkében) - opcionálisan, brandtől függően - több féle hirdetési zónában (Cikk felett / Cikk címe alatt / Cikktartalmon belül (a kenyérszöveg első vagy második harmadában) / Cikk szövege alatt)

Méret (pixel): 468x60

Large Rectangle

Hely: Jobb oldali sávban - opcionálisan, webhelytől függően - sorrendben az első vagy második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (brandtől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).

Méret (pixel): 336x280

Medium Rectangle

Hely: Jobb oldali sávban - opcionálisan, webhelytől függően - sorrendben az első vagy második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (brandtől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon).

Méret (pixel): 300x250

Square pop-up-1

Hely: Jobb oldali sávban legfelső, sorrendben az első hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).

Méret (pixel): 250 x 250 

Square pop-up-2

Hely: Jobb oldali sávban, sorrendben a második hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).

Méret (pixel): 250 x 250

Half Page

Hely: Jobb oldali sávban legfelső, sorrendben az első hirdetési zóna. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon, így rovat- és cikkoldalakon (webhelytől függően megjelenhet továbbá rovat- és egyéb kategóriaoldalakon is).

Méret (pixel): 300 x 60

Square button

Hely:  Megjelenik kizárólag a címlapon.

Méret (pixel): 125 x 125

Vertical banner

Hely: Jobb oldali sávban, sorrendben a második hirdetési pozíció. Megjelenik a címlapon és minden aloldalon.

Méret (pixel): 120x240

Hírlevelek

Hírlevelekre vonatkozó általános paraméterek:

  • Összesen 95.000 feliratkozó a meghatározott portfóliótagokhoz kapcsolódóan.
  • A hírlevelek megjelenései, kiküldésük idejei az adott portfóliótagok függvényében eltérőek, ezért a hírlevél hírdetési megoldások bemutatását a zöldunió egyedi ajánlatadásához köti.

Standard Hírlevél

Eredeti sajtóközlemény (ESK) megjelenítése az adott hírlevélben.

  • Karakterhossz (szóközökkel): 500 - 1.500 (portfóliótagtól függően)
  • Képek száma: 1
  • Linkek száma: 1

VIP / Partneri Hírlevél

Eredeti sajtóközlemény (ESK) megjelenítése az adott hírlevélben.

  • Karakterhossz (szóközökkel): 500 - 1.500 (portfóliótagtól függően)
  • Képek száma: 1
  • Linkek száma: 1
Specifikus megoldások

A portfóliótagonként változó, webhely-specifikus hirdetési lehetőségek bemutatását (pl. rovatszponzorációs box, RSS box, link box) a zöldunió egyedi ajánlatadásához köti.

 

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×