Zöldunió

Médiaunió 2016-os kampányának célja, hogy megértesse az emberekkel egyéni felelősségüket a Föld szennyezésében, és döntéseikben szemponttá váljon a környezetvédelem. E nemes ügyet a zöldunió - számos ismert médiapiaci szereplővel és szakmai szervezettel egyetemben - médiatámogatóként segíti, feladatait pro bono látja el, vezetője a Médiaunió felkérésére szakértőként vett részt a kampány tematikájának és céljainak megfogalmazásában.

A Médiaunió 2008-tól kezdve minden évben felkarol egy-egy fontos társadalmi témát, melyre a csatlakozott médiumok eszközeivel igyekszik felhívni a lakosság figyelmét. Az előző évek témái a felelős médiahasználat és az internetes zaklatás voltak, a nyolcadik akciója Novák Péter javaslatára a lakosság környezettudatos gondolkodásmódjának erősítését célozza meg.

Döntéseinkkel mindannyian hatással vagyunk környezetünkre, mind lokálisan, mind globálisan, ezért a szakértői együttműködésekkel kialakított “Nem nehéz” mottóval indított kampány a tudatos fogyasztás fontosságára kívánja felhívni a lakosság figyelmét.

„A környezet védelme egyáltalán nem ördöngősség, nem bonyolult feladat, amely meghaladná bárki erejét. Olyan pofonegyszerű döntéseket kell csak meghozni, hogy „nem veszem meg a nyolcadik pöttyös ruhát, nem pazarlom az áramot, viszek táskát a bevásárláshoz és szelektíven gyűjtöm a hulladékot” - mondta Novák Péter, az idei kampány nagykövete. A kampány során az érdeklődők további tippeket, és hasznos tanácsokat kaphatnak a nemnehez.hu weboldalon, és a kampány Nem nehéz című Facebook oldalán.

Háttérinformáció: A Médiaunió Alapítvány 2008-ban azért jött létre, hogy évről évre nyilvánosságot biztosítson valamely fontos társadalmi ügynek. A Médiaunió legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban. A kampányok elsősorban a közgondolkodás megváltoztatását célozzák. Az alapítványban részt vállaló médiumok önkéntes alapon felületet biztosítanak a kiválasztott téma kommunikációjának. A Médiaunió szervezete a kiválasztott társadalmi fontossággal bíró témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel és koordinálja a pr- és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját. A Médiaunió Alapítvány éves kampányai sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálnak. A Médiaunió egy naptári évben egy kiválasztott témára fókuszál. Az adott év üzenetét a témapályázatra beérkező ötletekből az Uniót alapító tagok által felkért kuratórium választja ki. Az öttagú kuratórium elnöke dr. Schmidt Mária, tagjai Novák Péter, Rudolf Péter, Csányi Sándor és Somody Imre.

A "Nem nehéz..." kampány kreatív munkálatainak kidolgozását a Café Communications ügynökség vállalta (a reklámfilmek rendezője Salamon András, az operatőr Szabó Gábor), közreműködött a Post Edison és a Sparks, médiatervező partner az AdSol Média.  A pr-feladatokat az Emerald PR intézi. Minden ügynökség pro-bono dolgozik a Médiauniónak. A kampány támogatója a Siemens.

 

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×