Zöldunió

Zöldunió logó
2020 ápr. 29

 

Kedves Partnerünk, Kedves leendő Partnerünk!


Ezek a hetek, hónapok nagyon másak, mint ahogy azt megszoktuk. 
A világjárvány mindenki életét jelentősen befolyásolja. Valószínűleg senkiben sem merült fel korábban, hogy ilyesmi nemcsak a filmekben történhet meg, hanem saját bőrünkön is érezhetjük, mit jelent az, amikor egy vírus térdre kényszeríti az emberiséget.

De arra biztatjuk magunkat, és biztatunk Benneteket is, hogy lássuk meg a jót is a rosszban… Hiszen most kényszerűségből, akarva-akaratlan mindenki hozzájárult ahhoz, hogy környezetünk kicsit fellélegezzen. Eddig soha nem tapasztalt mértékben csökkent például a légszennyezettség a világ számos nagyvárosában, amit korábban semmilyen szigorító intézkedéssel sem sikerült elérni. És ehhez sajnos egy világjárvány kellett…

A járvány a hazai médiapiacot is érinti: Miközben az utóbbi két hónapban számos neves hírportál növelte látogatottsági mutatóit (melyben komoly szerepe lehetett a “dömping” jelleggel publikált COVID-19 témájú cikkeknek), több ismert médium is bércsökkentésről vagy leépítésről döntött, ami a hirdetők reklámozási hajlandóságának drasztikus csökkenésére, és vélhetően az olvasók hirdetés-fogyasztási szokásainak ideiglenes megváltozására vezethető vissza.

A Zölduniónál ugyanakkor egy merőben eltérő jelenség tapasztalható: több Zöldportál esetében is növekedtek a látogatottsági mutatók, ideértve a szponzorált / natív cikkmegjelenésekét is, miközben felületeiken nem, vagy csupán elhanyagolható darabszámban jelentek meg a járványhelyzetről szóló - lényeges, ugyanakkor felkapottnak is értékelhető - tartalmak. Az analitikai adatokból az a fontos konzekvencia is levonható, miszerint a fenntarthatóság, a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos ügyek iránti érdeklődés és elköteleződés növekedett ebben az időszakban.
Mindezek a Zöld Médiaportfólió egyik lényegi jellemzőjére és szerkesztőségeinek következetes hozzáállására vezethető vissza, azaz:
a célzottan elért olvasók fenntarthatóság és környezetvédelem iránti elhivatottságára (melynek köszönhetően a hirdetések iránti nyitottságuk is változatlan); valamint a Zöldportálok kiegyensúlyozott és “zöld-tématartó” hírszolgáltatásának gyakorlására.

Mi tehát ekképp is meglátjuk a jót még e vészterhes időszakban is, melyben adottságainknak hála továbbra is hatékonyan juttatjuk el Ügyfél-Partnereink üzeneteit a zölden gondolkodók számára.

A jelen helyzetet elfogadva, akárcsak többi Partnerünket, Benneteket is arra biztatunk, használjátok ki az időt, foglalkozzatok többet magatokkal és természetesen a környezettel. Vigyázzatok magatokra, vigyázzatok szeretteitekre, és keressetek minket bizalommal ebben az időszakban is, hiszen nálunk a megszokott magas színvonalon, továbbra is a célzott és hatékony megjelenéseket kapjátok.

Tisztelettel és üdvözlettel:
Kiss Ádám József
Alapító / Vezető
Zöldunió

 

 


Kapcsolódó slider-kép forrása a címlapon: pixabay

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×