Zöldunió

Olyan korban élünk, amikor egyéni, közösségi és nemzetközi szinten is aktív cselekvésre és összefogásra van szükség annak érdekében, hogy élhetőbb, fenntarthatóbb világot adjunk át gyermekeinknek, unokáinknak. Összehangoltabbá kell tennünk az üzleti és a társadalmi érdekeket, erőteljesebben kell fókuszálnunk az edukációra, a társadalmi szemléletformálásra, így a környezettudatos gondolkodásmód erősítésére is. A Zöldunió tulajdonosa ezért olyan, a fenntarthatóbb életvitelt népszerűsítő fejlesztéseken is munkálkodik, mint a Holnapután. 

A közösségi tartalomszolgáltatási rendszer díjmentes publikációs lehetőségeket biztosít a felelősen gondolkodó vállalatok, nonprofit szervezetek, oktatási intézmények, valamint a média képviselői számára. regisztrált márkák közösségi-média jellegű felületen jeleníthetik meg híreiket, kezdeményezéseiket, intézkedéseiket,  így cikkeketfogalomtár-bejegyzéseketjeles nap-bejegyzéseketkampányokat. A márkákat a regisztrált kommunikációs ügynökségi partnereik is díjmentesen menedzselhetik.

A HOLNAPUTÁN célcsoportszintű bemutatásához kattintson ide.

Olvasók:

  • 18-65 év közötti (kiemeleten: 25-45 év közötti), önálló keresettel rendelkező, családos felnőttek
  • Nemek aránya: 74% nő, 26% férfi
  • Lakhely: Budapest és vonzáskörzete, vidéki nagyvárosok, valamint azok agglomerációi
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×