Zöldunió

A 2014-ben megújult, immáron országos ismertségnek örvendő “ökoportált” az igényes és egyedi megjelenés, a tematizáltság, valamint a könnyed és színes, szakmailag hiteles tartalom jellemez. Folyamatosan frissülő cikkállományában a magazin jellegű írások, interjúk, képes összeállítások éppúgy megtalálhatóak, mint a hazai és nemzetközi zöld oldalak, hírügynökségek fontosabb beszámolói. Az ecolounge.hu érdekes és informatív cikkeivel észrevétlenül is hat olvasóinak gondolkodásmódjára, hozzájárulván így a lakosság szemléletformálásához, környezet iránti érzékenységéhez, valamint tudatos, felelős gondolkodásmódjának erősítéséhez.

  • 18-65 év közötti (kiemeleten: 25-45 év közötti), önálló keresettel rendelkező, családos felnőttek
  • Nemek aránya: 68% nő, 32% férfi (a technológiai témájú “zöldmotor” rovatot szintén ez az arány jellemez, mely a magyar médiapiacon kuriózumnak számít.)
  • Lakhely: Budapest és vonzáskörzete, vidéki nagyvárosok, valamint azok agglomerációi
  • Igényesek és ökotudatosak, fontos számukra a természet védelme, ezért támogatják a fenntarthatóbb életvitelt és a zöld jövőt. Az olvasók közt megtalálhatóak céges- állami/önkormányzati döntéshozók, valamint civil - környezet és természetvédők is
  • Elkötelezett fogyasztóként érdeklődnek a környezettudatos termékek és szolgáltatások iránt
  • Nyitottak a technikai megoldásokra és újdonságokra

GALÉRIA

  • ecolounge hirdetési zónák
  • Leírás:

    Az ecolounge.hu banner alapú hirdetési zónái.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×