Zöldunió

Drogerie Markt

A dm idén ünnepli 25 éves jubileumát, két évtized alatt a vállalat Magyarország piacvezető drogériájává vált, a termékek és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése jellemzi mindennapjaikat a kezdetek óta. Sok idő telt el az 1993-as első boltnyitás óta, mégis elmondható, hogy egy központi gondolat hatja át a drogéria működését: a középpontban az ember áll. Legyen az a vásárló, akinek elégedettségért nap mint nap dolgoznak vagy saját munkatársuk, akinek lojalitása erőssé teszi a vállalatot.

A jubileum éve mozgalmas a dm számára, hiszen tavasszal indította el online webshopját, májustól pedig sikeres törzsvásárlói programja is gyökeresen megújul. A dm mára több mint 13 ezer terméket forgalmaz, főként szépségápolási és az egészséges életmódhoz kapcsolódó termékeket.  Polcain 25 féle saját márkás termékcsalád található meg. Az elmúlt 25 év során a dm dinamikus expanziós politikájának köszönhetően egy üzletes drogériából 260 üzletes országos hálózattá fejlődött. A dm-nél évek óta a Mindig megéri tartós ár koncepció áll a középpontban: a drogéria tartós árakat és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten, üzletpolitikájával támogatni akarja azt a törekvést, hogy a vásárlók valóban akkor vásároljanak meg egy terméket, amikor szükségük van rá, s ne azért, mert éppen akciós.

A dm a társadalmi felelősségvállalás területén az elmúlt 25 évben folyamatosan élen jár jó példáival, a jubileum újabb lehetőség arra, hogy segítsen: országszerte 25 civil szervezet kezdeményezését támogatják az Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás program májusi pályázata keretében.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett, és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát, törekvéseit számos munkáltatói díjjal jutalmazták.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×