Zöldunió

Magyarország egyetlen környezettudatos tematikájú értékesítési platformja a nyilvános debütálását megelőző kilenc hónapban folyamatosan tesztelte és optimalizálta működési mechanizmusát a tartalomszolgáltatói igényeknek, valamint a hirdetői oldal elvárásainak megfelelően.

A zöldunió kivételes médiaportfólióját olyan ökotudatos olvasói táborok követik, melyeknek tagjai elkötelezett fogyasztókként a fenntarthatóbb életvitelt és a zöld jövőt preferálják, támogatják a természet védelmét, érdeklődnek a társadalmi ügyek iránt és nyitottak a környezettudatos témákra, termékekre és szolgáltatásokra.

A zöldunió médiaportfólió tagjainak a márkái jól ismertek, erősek a célcsoport körében, így zöld üzeneteiket eredményesen és hitelesen képesek kommunikálni olvasóik számára.

A megbízóival történő egyeztetést követően a zöldunió személyre szabott, kedvező ár/érték arányú ajánlatot dolgoz ki, melyben a kampány időtervezésére vonatkozóan is javaslatokat tesz. Igény esetén olyan kiegészítő tevékenységeket lát el, mint például a kreatív anyagok tervezése, vagy a szponzorációs tanácsadás.

A zöldunió - átfogó "zöld" médiapiaci ismeretei mellett - sokéves full-service ügynökségi és tartalomszolgáltatói tapasztalatokkal is rendelkezik, így a hirdetési folyamat teljes spektrumát átlátva, képes a hirdetői igényeket több irányból is szemlélni. Ez a kivételes adottság szintén hozzájárul ahhoz, hogy megrendelői számára valóban "testre szabott" szolgáltatásokat biztosíthasson.

A zöldunió az értékes, banner alapú hirdetési zónák hasznosítása mellett - az eredményorientált hirdetői elvárások és a portfóliójára jellemző tartalomfogyasztói szokások figyelembevételével - az írott tartalmakra (közlemények, egyedi írások, interjúk) helyezi a hangsúlyt.

A zöldunió idomul az online hirdetési piac átalakulásához, melyeket a felhasználói szokások változása, a keresőoptimalizálás (SEO), így tartalommarketing erősödése, valamint a közösségi média (Facebook - SMO)  erősődő terelőhatása és dominanciája jellemeznek.

A zöldunió centralizált működése és hálózatos felépítése eleve növeli médiaportfólió tagjainak hatékonyságát és az adott szöveges tartalmak organikus célbajuttatásának eredményességét. Az organikus posztokra adott első interakciók időbeni megjelenése és száma (megosztások, ajánlások, lájkok, vélemények) nagyobb eséllyel eredményezhetnek hatékony viralizálódást, mint a széles témákat lefedő “mainstream” média esetében, mégha azon tartalomszolgáltatók jóval több követővel is rendelkeznek. A zöldunió - igény szerinti módokon - a Facebook által rendelkezésre bocsátott fizetett hirdetési lehetőségekkel is él.

A zöldunió médiaportfólió tagjainak jelentős része naprakészen frissített Facebook oldalakkal rendelkezik, melyeket - a “vásárolt lájkokkal” uraló brandekkel ellentétben - kifejezetten a zöld témára nyitott, organikus vagy szponzorációs úton elért, márkahű egyének követnek.

A zöldunió képes arra, hogy posztolásait irányított módon, adott időtervnek megfelelően hajtsa végre, melynek eredményeként a portfóliótagok megosztásai egymás konverzióját is erősítik, “keresztmegosztások” (reposztolások) alkalmazása nélkül is.

A zöldunió olyan értékes hirdetési zónák kizárólagos és hosszú távú hasznosítását végzi, melyek a kezelt webhelyek címlapjain és cikkoldalain egységesen megtalálhatóak, maximálva így a hirdetések konverzióját.

A zöldunió szabványos méretű, képi (jpg), animált gif, illetve html5 típusú hirdetési felületei kedvezményes díjszabásokkal, fix alapon kerülnek értékesítésre.

A zöldunió portfólióját kizárólag hiteles webhelyek alkotják. A tagoktól megkívánt színvonal, a szakmai tudás és tapasztalat is nagyban elősegíti a zöld üzenetek olvasókhoz történő pontos célba juttatását, megértését,  és feldolgozását.

A zöldunió kizárólagos és hosszú távra szóló portfóliótagi szerződéseinek ösztönző elemei párosulnak a szakmai hozzáértéssel, valamint a környezetvédelem iránti elhivatottsággal. Ezek a kivételes adottságok nagyban támogatják a zöldunió eredményességét, így a hirdetői oldal elégedettségét.

A folyamatosan bővülő Mecenatúra program a zöldunió hirdetőinek nyújt lehetőséget arra, hogy környezettudatos témájú online médiaköltéseik során közismert civilszervezeteket illetve szakmai ernyőszervezeteket támogathassanak.

Az ellenszolgáltatás nélküli támogatásról, valamint a programban résztvevő szervezetekről bővebben itt informálódhat.

A zöldunió ügyfelei többszörösen is hozzájárulnak a hazai lakossági és vállalati szektor öko-szemléletének erősítéséhez.

  • A portfólión keresztül eljuttatott zöld üzeneteikkel növelik a magyar web zöld témájú cikkállományát. Ez a tény közvetlen és közvetett módon eleve eredményezi a hirdetői reputáció, ismertség és elismertség növekedését.
  • Fizetett hirdetéseik fokozzák a zöld szemléletformálás intenzitását, mivel a zöldunió portfólió tagjai - mint elkötelezett öko-oldalak - hirdetési bevételeik jelentős részét saját működésükre fordítják, jelentősen növelve ezáltal szerkesztőségük fejlődését, napi szintű akitivitásukat.
  • E két egymást erősítő hatás eredményeként a lakosság környezettudatos gondolkodásmódja és a társadalmi-gazdasági témákkal kapcsolatos érzékenysége folyamatosan fejlődik, gyarapítva így a zöld üzenetek befogadóinak létszámát is.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×