Zöldunió

DM

dm-nél a termékfejlesztés kiemelt terület, az irányt az influencerekkel történő együttműködések határozták meg a 2017-es gazdasági évben, és stratégiai fókuszt kapott a piachoz képest megkülönböztető termékkör kialakítása.

Az innováció tovább folytatódik, hiszen 2018 novembertől dmStart! néven indított a dm Kft. pályázatot, hogy további egyedi termékek kerüljenek a szortimentbe. A dm célja, hogy felkarolja az újonnan induló magyar vállalkozásokat, és még több izgalmas, innovatív terméket kínáljanak polcaikon a vásárlóknak.

A felhívásra a magyarországi piacon már fellelhető vagy röviddel bevezetés előtt álló termékekkel, márkákkal jelentkezhettek magyar tulajdonú cégek, amelyek szépségápolási, háztartási-vegyi áru és élelmiszeripari területeken egyedi, innovatív termékeket gyártanak. Egy pályázó egyszerre akár több kategóriában és több termékkel is indulhatott.

Feladatunk volt a program népszerűsítése (zöld célcsoportok).

A 2018 év végére időzített kampány során az alábbi hirdetési eszközöket alkalmaztuk:

  • Forrás írás
  • MTI OTS közlemény
  • Szponzorált cikkek
  • Közösségi média (Facebook posztolás)

 

Cikkmegjelenések:

Hazai termékek a dm polcain - Új magyar beszállítókat keres a dm!

 

2019 évi aktivitás - feltöltés alatt

 

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×